Γνωρίζοντας ότι βασική προϋπόθεση για την επιτυχία της πώλησης είναι η εμπιστοσύνη που θα δείξει ο πελάτης στον σύμβουλο αλλά και στην Εταιρεία, έχουμε δημιουργήσει την Ταυτότητα της Universal Life με στόχο να δώσουμε κατευθυντήριες γραμμές στους ασφαλιστικούς μας συμβούλους, που να τεκμηριώνουν με ένα αποτελεσματικό και ομοιογενή τρόπο την αξιοπιστία της Εταιρείας μας.
H τεκμηρίωση αυτή στηρίζεται στους παρακάτω 4+1 άξονες ‘’επιχειρημάτων’’:
1. Ο τρόπος που λειτουργούμε: Σχετίζεται με οτιδήποτε αφορά τις πρακτικές που υιοθετούμε ως εταιρεία για συμμόρφωση με το θεσμικό πλαίσιο, τη διαχείριση των κινδύνων, την εταιρική διακυβέρνηση καθώς και τη διαχρονική σταθερότητα που παρουσιάζει.
2. Οικονομική ευρωστία: Στοιχεία που εύκολα αποδεικνύουν την οικονομική ευρωστία και ενισχύουν την εικόνα ότι η εταιρεία είναι πάντα σε θέση να πληρώσει τις υποχρεώσεις της προς τους ασφαλισμένους πελάτες της.
3. Πόσοι μας εμπιστεύονται: Είναι αυτονόητο πως το μέγεθος του πελατολογίου είναι μια σαφής ένδειξη της εμπιστοσύνης της αγοράς που απολαμβάνει μια εταιρεία κυρίως ασφαλιστική.
4. Τι λένε οι άλλοι για μας: Έρευνες αγοράς που διεξάγουν «τρίτοι» ή η ίδια η Εταιρεία που καταγράφουν θετικές ενδείξεις της εμπιστοσύνης του κοινού και τεκμηριώνουν την αξιοπιστία της (εφόσον υπάρχουν).
+1 Ικανότητα/δυνατότητα Οι πιο πάνω 4 άξονες επιχειρημάτων παραθέτουν στοιχεία και επιχειρήματα προς τον υποψήφιο πελάτη για να τον πείσουν ότι η UNIVERSAL LIFE είναι ένας αξιόπιστος οργανισμός. Παράλληλα στον τελευταίο άξονα υιοθετούμε επιχειρήματα που θα πείσουν ότι η Εταιρεία διαθέτει και τη δυνατότητα/ικανότητα να τον εξυπηρετήσει ορθά και μετά την πώληση.
Ακολουθεί η παρουσίαση της Ταυτότητας, τα στοιχεία που τεκμηριώνουν τον κάθε άξονα και μια σύνοψη στην οποία παρατίθενται λέξεις και φράσεις κλειδιά που είναι υποβοηθητικά για τη συζήτηση που θα κάνει το Δίκτυο ασφαλιστών με τους πελάτες μας.
Social networks